Joga

Prowadzi: Kasia Kamińska

Zajęcia Regularne

Metoda B.K.S. Iyengara,
którą inspirowane są moje zajęcia opiera się na precyzji w wykonywaniu pozycji pozwala praktykować także osobom starszym, z poważnymi problemami zdrowotnymi, kobietom w ciąży.

Joga to ruch, który pozwala nam spotkać się ze sobą na wielu poziomach:
wzmacnia ciało
uruchamia oddech
odblokowuje emocje
Rozjaśnia umysł, otwiera serce
Ugruntowuje
Pozwala nam lubić siebie i innych

Jak zacząć?
Przyjdź na zajęcia 10 minut przed ich rozpoczęciem, żeby zdążyć jeszcze porozmawiać z nauczycielem. Da Ci parę podstawowych wskazówek dotyczących praktyki, zapyta o dolegliwości i problemy zdrowotne (takie jak np. bóle i urazy kręgosłupa, choroby oczu, nadciśnienie i o przebyte operacje). Jeśli jesteś w czasie menstruacji także go o tym poinformuj.

Ćwiczymy boso w stroju nie krępującym ruchów.
Na zajęcia przyjdź 2 godziny po lekkim posiłku lub 3 godziny po cięższym posiłku. Telefony komórkowe i inne sprawy dnia codziennego zostaw w szatni.
Proponuję też zajęcia indywidualne lub w małych grupach. U Ciebie w domu, bądź w kameralnej sali na wrocławskim Nadodrzu.

Możemy też porozmawiać o tym, co jeść, by czuć się zdrowym i radosnym oraz o wszystkim, co dla Ciebie ważne.
Więcej informacji oraz zapisy :
tel. 500 153 823