UWAGA: dnia 3 września poniedziałek godz 19:30 nie ma zajęć!
Spotykamy się we wtorek godz 18 w Pro Humane lub od 10 września poniedziałek 19:30 w szkole HOGA !!

NOWA GRUPA początkująca: CZWARTEK 8:00 do 9:20- w Pro Humane
oraz CZWARTEK godzina 18:00 do 19:30 w Szkole HO-GA- ul.Jedności Narodowej 46 A- wejście od podwórka przy ul Drobnera ( szczegóły przy zapisach )

QIGONG (CHI KUNG) składa się z dwóch słów: 

Qi – oznaczającego energię życiową oraz  GONG– co znaczy: praca, ćwiczenia. 

Jest to więc dosłownie praca z energią, pielęgnowanie własnej energii witalnej poprzez łagodne ćwiczenia fizyczne, oddechowe, energetyczne i regeneracyjne. 

Pobudzenie przepływu energii Qi oraz praca na meridianach, pomaga osiągnąć wytrzymałość i elastyczność fizyczną a tym samym jasność i spokój umysłu. 

Na zajęciach regularnych uczymy formy Qi Gong Lohan Gong, Formy 5 zwierząt oraz formy 8 kawałków Brokatu.

Poszczególne pozycje w każdej formie wpływają w określony sposób na meridiany i narządy wewnętrzne oraz na ścięgna i mięśnie.

Korzyści z regularnego uprawiania Qigong:

-zdrowe i silne ciało

-poprawa koncentracji a tym samym inteligencji

-zapobieganie i leczenie różnych dolegliwości przez przywrócenie równowagi energetycznej organizmu

-obudzenie świadomości i odpowiedzialności za stan swojego zdrowia

Zadzwoń lub napisz jeśli chcesz dołączyć do grupy.

Koszt: 80 zł/miesiąc lub 25 zł /1 wejście

Jeśli decydujesz się na Tai Chi I Qi Gong opłata 120 zł /mc!

Tel: 534 55 33 88

email: [email protected]

zajęcia prowadzi: BOŻENA OLSZOWSKA


LOHAN GONG: Jest to odmiana Qigong leczniczego, uczonego i propagowanego przez doktora Peng.( http://lohangong.ch/).
Wrocław jest pierwszym miastem w Polsce gdzie ten rodzaj Qi -gong jest nauczany ! : )

NOWA GRUPA POCZĄTKUJĄCA:- środa godz 19:30 do 20:45 w Pro Humane

TAI CHI CHUAN jest starą chińską sztuką walki o charakterze medytacyjnym i udowodnionym działaniu zdrowotnym.

Ip TAI CHI zwane również Stylem Węża daje ćwiczącemu możliwości wykształcenia umiejętności potrzebnych w sztukach walki- siłę i szybkość ale też wrażliwość i obecność.

Na zajęciach uczymy się krótkiej formy tzw 24 ruchy która łączy w sobie i uaktywnia: elastyczność kręgosłupa, koordynację stron ciała i świadomy oddech.

Najistotniejsze efekty regularnej praktyki to:
– zrelaksowanie, redukcja stresu
– uelastycznienie kręgosłupa
– zdrowy sposób poruszania się
– zharmonizowanie ciała, umysłu i ducha
– rozwijanie równowagi i świadomości ciała
– łagodne rozciągania
– wzmacnianie przepływu energii
– ćwiczenie oddechu

Dokładne tłumaczenie słów Tai-chi-chuan brzmi: najwyższa zasada pięści lub najwyższe zasady sztuk walki. Yang Lu Chan, twórca tego stylu, nazywał swoją sztukę „bawełnianą pięścią”, a jej działanie opisywane było sformułowaniem „…zostać trafionym jak stalowym prętem owiniętym w bawełnę…”. Sygnalizuje to, że istnieje miękki aspekt w Tai-chi-chuan, symbolizowany przez bawełnę: są to bardzo miękkie i płynne ruchy oraz rozluźnione, ale nie wiotkie, mięśnie. Z drugiej strony – jest jeszcze stalowy pręt. To jest umiejętność eksplodowania dokładnie co do sekundy w celu obrony i odrzucenia przeciwnika z szybkością powstałą z rozluźnienia.

Ip/Yang Tai-chi-chuan czyli Snake Style (Styl Węża) wspomaga i rozwija elastyczność kręgosłupa, żeber, górnej części klatki piersiowej oraz pleców, bioder, stawów i wewnętrznych mięśni kręgosłupa.

Zadzwoń lub napisz jeśli chcesz dołączyć do grupy.

Koszt: 80 zł/miesiąc lub 25 zł /1 wejście

Jeśli decydujesz się na Tai Chi I Qi Gong opłata 120 zł /mc!

Tel: 534 55 33 88

email: [email protected]

zajęcia prowadzi: BOŻENA OLSZOWSKA

 

Prowadzi: Dorota Papiernik


Środa godz: 18:00 do 19:15
Zapraszamy do wspólnej praktyki. Grupa otwarta dla osób już znających formę STS i De Rui Qigong.
Niestety nie uczymy formy od podstaw ( można to zrobić na odpowiednich szkoleniach: www.qigong.pl lub http://marcusqigong.pl/ )

Prowadzi: Kasia Kamińska

Joga to ruch, który pozwala nam spotkać się ze sobą na wielu poziomach: wzmacnia ciało,
uruchamia oddech, odblokowuje emocje.
Rozjaśnia umysł, otwiera serce.
Ugruntowuje.
Pozwala nam lubić siebie i innych.
Metoda B.K.S. Iyengara,
którą inspirowane są moje zajęcia opiera się na precyzji w wykonywaniu pozycji pozwala praktykować także osobom starszym,
z poważnymi problemami zdrowotnymi, kobietom w ciąży.
Jak zacząć?
Przyjdź na zajęcia 10 minut przed ich rozpoczęciem, żeby zdążyć jeszcze porozmawiać z nauczycielem.
Da Ci parę podstawowych wskazówek dotyczących praktyki, zapyta o dolegliwości i problemy zdrowotne (takie jak np. bóle i urazy kręgosłupa, choroby oczu, nadciśnienie i o przebyte operacje).
Jeśli jesteś w czasie menstruacji także go o tym poinformuj. Ćwiczymy boso w stroju nie krępującym ruchów. Na zajęcia przyjdź 2 godziny po lekkim posiłku lub 3 godziny po cięższym posiłku.
Telefony komórkowe i inne sprawy dnia codziennego zostaw w szatni 🙂

Proponuję też zajęcia indywidualne lub w małych grupach. U Ciebie w domu, bądź w kameralnej sali na wrocławskim Nadodrzu.
Możemy też porozmawiać o tym, co jeść, by czuć się zdrowym i radosnym oraz o wszystkim, co dla Ciebie ważne.


Więcej informacji oraz zapisy : Kasia Kamińska

strona www: kaJoga lub tel. 500 153 823